CƏMİYYƏT

Əzələ yığmaq istəyənlər dərmanlarla deyil, — bu məhsullarla qidalanın — FOTOLAR

Əzələ yığmaq və əzələləri inkişaf etdirmək, yağ yandırmaq üçün bir çox müxtəlif zülal ehtiyatına, tərəvəzə, meyvəyə, karbohidrata və sağlam yağlara ehtiyac var. 
Kolgemedia.az xəbər verir ki, sağlam əzələli orqanizmə ancaq məşqlə birlikdə sağlam qidalanma proqramı ilə çatmaq mükündür. Məhz əzələ yığmamıza kömək edən qidalar:
 Yumurta
<p><strong>Yumurta</strong></p>

<p>Her yumurta 6-8 gram arası protein içerir. Aynı zamanda vitamin, çinko, demir ve kalsiyum vardır. Ayrıca A, E, D vitaminleri ve kolesterol testosteron seviyesini yükselterek egzersiz öncesi gereken enerjiyi sağlar.</p>
Hər yumurtada 6-8 qram arası zülal olur.  Eyni zamanda vitamin, sink, dəmir və kalsium var. Həmçinin A, E, D vitaminləri və xolesterin testosteron səviyyəsini yüksəldərək məşq öncəsi lazım olan enerjini yığmanıza kömək edər.
Balıq yağı
<p><strong>Balık yağı</strong></p>

<p>Balık yağı, vücudunuz için önemli bir yardımcıdır. Metabolizmanıza hız kazandırır.</p>
 Balıq yağı orqanizminiz üçün əhəmiyyətlidir. Metabolizmanı sürətləndirir.
Toyuq
<p><strong>Tavuk</strong></p>

<p>Her tavukta 30 ile 100 gram arası protein bulunur. Kızartarak veya fırında pişirerek tüketebilirsiniz. Üstelik tavukla pek çok farklı yemek yapılabilir ve haşlanmış olarak salatalarda kullanabilirsiniz.</p>
Toyuqda  30 ilə 100 qram arası zülal olur. Qızardaraq və ya sobada bişirərək istehlak edə bilərsiniz. Üstəlik toyuğu soyutma və ya salatlara qataraq da yeyə bilərsiz.
Toyuqla bir çox fərqli yemək keçirilə və pörtmüş olaraq salatlarda kullanabilirsiniz.
Qəhvəyi düyü
<p><strong>Kahverengi pirinç</strong></p>

<p>Bu besin, oldukça sağlıklı bir karbonhidrattır. Enerji verir. Egzersiz sırasında da sizi destekler.</p>
 Bu qida olduqca sağlam karbohidrat qaynağıdır. Enerji verir.
Ananas
<p><strong>Ananas</strong></p>

<p>Ananasın içeriğinde proteini sindiren bromelain adlı bir enzim bulunur. Egzersiz sonrası, kahvaltıda, öğün aralarında tüketebilirsiniz. Ayrıca kas iltihabını azaltır.</p>
Ananasın tərkibində zülalı həzm edən bromelain adlı bir ferment var.  Məşqdən sonra yeməkdə və ya yemək arası ananas yeyə bilərsiz.  O, həmçinin əzələ iltihabını azaldır.
 İspanaq
<p><strong>Ispanak</strong></p>

<p>Araştırmacılar, ıspanak içinde bulunan phytoecdysteroids’in kas büyümesini %20’ye kadar artırabildiğini kanıtladılar.</p>
Tədqiqatçılar ispanağın tərkibində olan  phytoecdysteroidsin əzələ böyüməsini 20 faizə qədər artırdığını sübut etdilər.
Şirin kartof
<p><strong>Tatlı patates</strong></p>

<p>Mükemmel bir A ve C vitamini, potasyum, riboflavin, bakır, pantothetic asit ve folik asit kaynağıdır.</p>
Mükəmməl bir A və C vitamini, kalium, riboflavin, mis, pantothetic turşu və fol turşusu qaynağıdır.
Brokoli 
<p><strong>Brokoli</strong></p>

<p>Ispanak, domates, mısır ve biberle birlikte salatanıza brokoli ekleyin. Bu sebze mineral ve lif kaynağıdır.</p>
İspanaq, pomidor, qarğıdalı və istiotla birlikdə salatlara gül kələmi də əlavə edin. Bu tərəvəz mineral və lif qaynağıdır.
Süzmə pendir
<p><strong>Süzme peynir</strong></p>

<p>Süzme peynir protein açısından oldukça zengindir. Uzun süre tokluk hissi verir.</p>
Süzmə pendir zülal baxımından olduqca zəngindir. Uzun müddət toxluq hissi verir.
Banan
<p><strong>Muz </strong></p>

<p>Oldukça besleyici bir meyvedir ve sağlıklıdır. Şeker oranı biraz yüksektir ancak kas yapımında oldukça destekleyicidir.</p>
Olduqca bəsləyici bir meyvədir və sağlam qidadır. Şəkər nisbəti bir az yüksəkdir, ancaq əzələ yaranmasında  böyük rol oynayır.
 
Badam 
<p>Badem </p>

<p>Protein ve yağ açısından önemli bir kaynaktır. E vitamini içeriği vardır. Güçlü bir antioksidandır.</p>
Zülal və yağ baxımından əhəmiyyətlidir. E vitamini qaynağıdır. Güclü bir antioksidantdır.
Alabalıq (Somon balığı)
<p><strong>Somon</strong></p>

<p>Omega 3 yağ asitleri,kas gelişiminde önemli yer tutar. Ayrıca somon yemek metabolizmayı hızlandırır.100 gram somon yaklaşık 25 gram protein içerir.Somon, ayrıca D vitamini bakımından çok iyi bir kaynaktır. Eğer proteini kırmızı et yerine başka bir kaynaktan alacaksanız bu balıklar iyi bir seçim olabilir.</p>
Omega 3 yağ turşuları əzələ yığmasında, əzələlərin inkişafında mühüm yer tutur. Bundan başqa, alabalıq yemək metabolizmanı gücləndirir. 100 qram alabalıqda təxminən 25 qram zülal var. Həmçinin D vitamini baxımından zəngindir.  Əgər zülalı qırmızı ət yerinə, başqa bir mənbədən əldə edəcəksinizsə,  bu balıqlar yaxşı seçimdir.
Paylaş:
Загрузка...